Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Sandomierskie Centrum Kultury

Rynek 20, 27-600 Sandomierz

 

Zaproszenie do złożenia oferty na zakup i dostawę sprzętu - zawiadomienie o unieważnieniu postępowaniu zapytania ofertowego

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania z dnia 20.01.2022 r. 

W załączniku dokumenty do pobrania.

***

Sandomierz, 20.01.2022 r.

Zaproszenie do złożenia oferty na zakup i dostawę  sprzętu. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu z III Osi Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – „Zwiększenie stopnia oraz poprawa umiejętności korzystania z Internetu, w tym z e-usług publicznych”. W szczególności realizuje ono cel: „Stworzenie trwałych mechanizmów podnoszenia kompetencji cyfrowych na poziomie lokalnym”, pkt. 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej” dotyczący realizacji projektu systemowego pn. „Konwersja cyfrowa domów kultury”, na zadanie pn. „Cyfrowa przyszłość Sandomierskiego Centrum Kultury”.

1. Zamawiający:
Sandomierskie Centrum Kultury
Rynek 20
27-600 Sandomierz
NIP 864-19-10-817
REGON 260281322

2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu.

3. Opis sposobu przygotowania oferty:

a) Oferta powinna być przygotowana w języku polskim i napisana pismem maszynowym lub ręcznie nieścieralnym długopisem. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.

b) Oferta winna być złożona na formularzu ofertowym przygotowanym przez zamawiającego. Wzór formularza został dołączony do niniejszego zaproszenia.

c) Oferta powinna być napisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy.

d) Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany, zostaną parafowane przez osobę podpisującą ofertę.

e) Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z postanowieniami niniejszego zaproszenia.

f) Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym zamówieniu tylko jedną ofertę.

g) Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT.

h) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

i) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

4. Warunki wymagane od wykonawcy:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  • posiadają  uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

5. Dokumenty składające się na ofertę:

  1. Wypełniony i podpisany formularz oferty (wzór wg Załącznika nr 1 do Zapytania),
  2. Oświadczenie o braku powiązań (wzór wg Załącznika nr 2 do Zapytania),
  3. Podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji podmiotu składającego ofertę
    Załącznik Nr 4 do zapytania ofertowego,
  4. Dołączenie kart katalogowych oferowanych produktów,
  5. Pełnomocnictwo – w przypadku składnia oferty przez Pełnomocnika – pełnomocnictwo w oryginale lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.

Brak któregoś z wymaganych załączników spowoduje odrzucenie oferty poprzez pozostawienie jej bez rozpatrzenia.

6. Termin i miejsce składania ofert:

  • Termin składania ofert od dnia 20.01.2022 do dnia 27.01.2022  do godziny 15:00.
    Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
  • Miejsce składania ofert: Sandomierskie Centrum Kultury, Rynek 25/26, 27-600 Sandomierz, lub poprzezmoduł „Oferta” na platformie baza konkurencyjności.gov.pl
  • Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

7. Termin wykonania zamówienia:
Termin dostarczenia sprzętu: 21 dni od dnia podpisania umowy.

8. Tryb udzielania wyjaśnień:
Zapytania odnośnie prowadzonego postępowania ofertowego należy kierować drogą elektroniczną na adres e-mail: mw@esceka.pl do dnia 25.01.2022 r. do godz. 10.00. Pytania można również zadawać poprzez stronę bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl 

Po upływie tego terminu Zamawiający nie będzie miał obowiązku odpowiedzi na zadane pytanie.

Załączniki:

Protokół z wyboru wykonawcy na okoliczność przeprowadzenia zamówienia publicznego o wartości od 50.000,00 zł do 130.000,00 zł netto.docx

Utworzono dnia 02.02.2022, 15:00
Protokół z wyboru wykonawcy na okoliczność przeprowadzenia zamówienia publicznego o wartości od 50.000,00 zł do 130.000,00 zł netto.docx

Protokół z wyboru wykonawcy zakup i dostawa sprzętu 01.02.2022.pdf

Utworzono dnia 01.02.2022, 17:01
Protokół z wyboru wykonawcy zakup i dostawa sprzętu 01.02.2022.pdf

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania 01.02.2022.pdf

Utworzono dnia 01.02.2022, 17:01
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania 01.02.2022.pdf

Zaproszenie do złożenia oferty.docx

Utworzono dnia 20.01.2022, 15:16
Zaproszenie do złożenia oferty.docx

Zapytanie ofertowe.docx

Utworzono dnia 20.01.2022, 15:16
Zapytanie ofertowe.docx

Załącznik nr 1 - formularz ofertowy do zapytania.docx

Utworzono dnia 20.01.2022, 15:17
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy do zapytania.docx

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.docx

Utworzono dnia 20.01.2022, 15:18
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.docx

Załącznik nr 3 - Wzór umowy.docx

Utworzono dnia 20.01.2022, 15:19
Załącznik nr 3 - Wzór umowy.docx

Załącznik nr 4 - Klauzula informacyjna dotycząca udzielenia zamówienia poniżej kwoty 130 tys. zł.docx

Utworzono dnia 20.01.2022, 15:20
Załącznik nr 4 - Klauzula informacyjna dotycząca udzielenia zamówienia poniżej kwoty 130 tys. zł.docx

Zaproszenie do złożenia oferty na zakup i dostawę sprzętu.pfd

Utworzono dnia 20.01.2022, 15:24
Zaproszenie do złożenia oferty na zakup i dostawę sprzętu.pfd

Zapytanie ofertowe.pdf

Utworzono dnia 20.01.2022, 15:23
Zapytanie ofertowe.pdf

Załącznik nr 1 - formularz ofertowy do zapytania.pdf

Utworzono dnia 20.01.2022, 15:17
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy do zapytania.pdf

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.pdf

Utworzono dnia 20.01.2022, 15:19
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.pdf

Załącznik nr 3 - Wzór umowy.pdf

Utworzono dnia 20.01.2022, 15:20
Załącznik nr 3 - Wzór umowy.pdf

Załącznik nr 4 - Klauzula informacyjna dotycząca udzielenia zamówienia poniżej kwoty 130 tys. zł.pdf

Utworzono dnia 20.01.2022, 15:21
Załącznik nr 4 - Klauzula informacyjna dotycząca udzielenia zamówienia poniżej kwoty 130 tys. zł.pdf

Informacje

Liczba wyświetleń: 182
Utworzono dnia: 20.01.2022
Dokument wprowadził:
Joanna Bartosik
Dokument opublikował:
Joanna Bartosik

Historia publikacji

  • 02.02.2022 15:00, Joanna Bartosik
    Edycja dokumentu: Zaproszenie do złożenia oferty na zakup i dostawę sprzętu - zawiadomienie o unieważnieniu postępowaniu zapytania ofertowego
  • 02.02.2022 15:00, Joanna Bartosik
    Dodanie załącznika: Protokół z wyboru wykonawcy na okoliczność przeprowadzenia zamówienia publicznego o wartości od 50.000,00 zł do 130.000,00 zł netto.docx
  • 01.02.2022 17:01, Joanna Bartosik
    Dodanie załącznika: Protokół z wyboru wykonawcy zakup i dostawa sprzętu 01.02.2022.pdf